sâmbătă, 25 februarie 2012

Clatite cu branza la cuptor

Imi plac la nebunie clatitele. Dar nu imi place prea mult sa le coc. Parca dureaza o vesnicie. In sfarsit, cand ma  prind sa le fac, nu ma mai opresc. Imi plac cele parfumate, cu dulceata. dar anul trecut am mancat la Diana, o prietena din California, clatite amestecuri de branza si sosuri de 3-4 feluri, ciuperci si masline.... Avea vreo 6 feluri pe care ni le-a pregatit in ziua aceea. Au fost atat de bune! Diana, si acum ma gandesc la clatitele tale. 

De data aceasta a fost prima oara cand am facut clatite la cuptor. De fapt intai le-am copt in tagaie, apoi le-am umplut cu branza si apoi le-am dat la cuptor. 




Imi pare rau ca nu am cantitati exacte pentru aceasta reteta. Eu stiu doar cum trebuie sa iasa si asa ajustez ingredientele: cam 1 litru de lapte, doua oua si o cana si jumatate de faina - faina se adauga pe rand, cate o lingura, pana aluatul devine gros ca o smantana. Zahar (dupa gust), coaja rasa de lamaie.


Am copt clatitele in tigaie cu doar un strop de ulei. Le-am facut putin mai groase, nu coala de hartie.



Umplutura: o cutie de branza de vaci cu smantana, zahar dupa gust, un plic de zahar vanilat, o picatura de rom, un ou. Am amestecat totul si am intins branza pe fiecare clatita, pe care apoi am rulat-o.





Am lasat clatitele la cuptor cam 30 minute la o temperatura nu prea mare.



Au fost delicioase. Si parfumate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu