sâmbătă, 25 februarie 2012

Supa crema de conopida

Am invatat reteta acesta in urma cu vreo 7 ani, uitandu-ma la televizor, la o emisiune de gatit. Si de atunci o gatim mereu. De fiecare data e altfel. Acum am mai imbunatatit-o si am descoperit ca ne place cu paine prajita cu usturoi.


O conopida nu prea mare, un morcov, un patrunjel radacina, o felie de telina, o ceapa, un cartof mai maricel. Smantana, un ou, o cana de lapte. Sare si alte condimente. Marar si patrunjel. Unt si ulei.

Jumatate de morcov l-am dat pe razatoare si l-am calit impreuna cu ceapa in putin unt cu ulei. Am pus celelate legume, intregi, sa fiarba si le-am potrivit gustul de sare. Cand au fiert, le-am scos si le-am pasat, apoi am pus piureul inapoi. Noua ne place sa mai ramana si ceva bucatele de legume, de aceea e o semi-crema. Am pus un pahar de lapte. Cand a dat iar in clocot, am pus ou batut cu smantana. La sfarsit marar si patrunjel.

Am servit cu paine prajita cu usturoi si telemea rasa.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu