duminică, 29 decembrie 2013

Tort din pampers - Cum sa faci

Cu ceva timp in urma nu as fi crezut ca voi face un tort din pampers. Dar iata ca a venit vremea. Cu ocazia unui botez, al lui Marc, m-am gandit ce cadou as putea sa ofer. Eu sunt o fire practica, asa ca un tort util mi s-a parut o idee buna. Am cuprins in el tot ce mi-a placut mie: albastru de baietel, un ursulet, o suzeta ca simbol al bebelusiei, o testoasa pentru baie si multi pampers.



Inainte sa incep asamblarea ... m-am documentat. Am gasit pe Internet o multime de torturi, de toate marimile, culorile, cu tot felul de decoratiuni. M-am gandit sa fac unul cat mai simplu posibil. Sa nu para ca e altceva, decat un tort chiar din pampers. 

Am folosit: o sticla de sampanie (pentru parinti!) pentru centrul tortului, o tava de plastic, panglica, pampers, jucarii, lana albastra (care nu apare insa in poza deoarece mi-a venit ideea in timp ce asamblam), stelute din hartie argintie. Am folosit aproape un pachet pampers nr 4 (special i-am luat mai mari, ca sa ii foloseasca la un moment dat). 


Am inceput de la baza. Sticla de sampanie am asezat-o in mijlocul tavii. In jurul ei am prins pampers in grup de cate 3. I-am legat cu fir albastru de lana.





Tot la baza, randul al doilea - am folosit grupuri de cate 4 pampers.



Dupa ce am asezat toti pampersii in jurul sticlei, i-am prins cu firul de lana, apoi i-am asezat ca sa nu ramana locuri goale.


Primul etaj - am folosit grururi de cate 4 pampers. I-am prins cu lana albastra.



Pentru etajul 2 - am folosit grupuri de cate 3 pampers. Asa arata la final, toate randurile fiind legate cu fir de lana.


In jurul fiecarui rand am legat o panglica albastra. Ea ascunde firul de lana si da un aspect dragut. Am incercat sa aliniez fundele de sus pana jos, insa mi s-a parut mai interesant ca fundele sa stea putin asimetric.


pe funde si pe panglica, de-a lungul randurilor, am lipit stelute argintii de hartie.


In varf am asezat jucaria ursulet. Pe etajul 2 sta suzeta, iar pe baza sta broscuta pentru baie. Nu le-am legat cu nimic. Jucariile stau fixate in pampers.



Nu-i asa ca nu e greu? Spor la lucru si voua.


Ema 

3 comentarii:

  1. foarte tare, multumesc pentru idee!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna. Poti sa imi spui si un cost aproximativ al materialelor folosite?
    Felicitari si multumim pentru ajutor. As incerca si eu pentru un cadou!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Denisa, acum nu mai am un cost. E un tort realizat in urma cu 2 ani. Preturile s-au schimbat. Folosesti un pachet mare de pampers si nu stiu ce pret mai are.

      Ștergere