vineri, 27 ianuarie 2012

Carte cu Pinguini

Ne-am facut si anul trecut o carte: una in forma de dovleac. De Halloween. Acum ne-am facut una cu pinguini. Pentru ca la gradinita s-a discutat saptamana aceasta despre animalele polare. Am adunat in ea cateva foi de hartie cu desene, labirint si cuvinte care rimeaza, adunari si scaderi, pagini de colorat, decupaj si origami. Totul si cu totul (nu de aur) cu pinguini. In timp ce eu cautam si rascoleam dupa idei, am trimis-o pe gradinarita cea mica sa modeleze pinguini. A zis ca nu stie. Asa zice ea de fiecare data. I-am sugerat sa se gandeasca, sa isi imagineze, sa incerce .... Si asa a facut. A venit peste vreo 10 minute cu mittiteii de se vad in prima poza, asezati frumos intr-o cutie. Imi venea sa-i mananc, nu alta! "Mami, gata pinguinii." Nu au ochi, au doar cioc, dar ... nu e asta esenta si chintesenta unui pinguin?! Cu mintea ei de copil istet ... nu a prins ea bine ideea!? Genial.



Coperta cartii noastre. 



Pinguini origami 
(cei cu gene sunt fetite, desigur)

Labirint 



Literele de tipar 


Rebus (in engleza)



Partile "componente". Un pinguin este alcatuit din: 


Cautare de cuvinte (tot in engleza) 


Cuvinte care rimeaza (in engleza)


Ciclul de viata (nu am stiut sa explic prea bine partea cu mama si tata)


Mate (numai putin)


Cuvinte care incept cu litera "p"


Cuvinte care rimeaza (in romaneste). Patratul portocaliu e un buzunar in care stapana pinguinilor a gasit cuvintele pe care apoi le-a lipt. (Copiilor le plac buzunarele si ascunzatorile). 


Coperta - am decupat un pinguin si am lipit: corpul, burtica, ciocul si picioarele in forma de inima. 


Sa va faceti si voi o carticica. Unele pagini sunt printate de pe internet (nu am link-uri; am vizitat atat de multe pagini !!) La sfarsit le-am prins pe toate cu o funda. Penguin Business. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu