duminică, 19 noiembrie 2017

Tarta fara carne

Fetita mea de 11 ani a hotarat sa manance mai putina carne. Nu stiu de unde i-a venit ideea, dar m-am gandit sa o ajut. Am combinat in tarta urmatoare ingredientele ei preferate. E o tarta rapida, simpla, fara carne.



Ingrediente: foi de placinta, un cartof mare, o cutie de spanac baby, o ceapa mica, felie de branza telemea, 150 grame Camembert, doua oua, 2 linguri de smantana, un cub de unt, parmezan ras, sare, piper, marar, doi stropi de lapte. O tava rotunda cu diametrul de 24cm.


Cum am facut:

Am curatat si am fiert cartoful, apoi l-am pasat cu furculita. Am calit foarte putin spanacul in unt, am pus cartoful, am dat deoparte de pe foc si am amestecat. Am pus ceapa taiata marunt (necalita - asa are un gust mai usor). Am adaugat telemeau pasata. Am amestecat iar. Camembertul era gatit la cuptor (ramasese de la cina din seara trecuta), l-am taiat cubulete si l-am adaugat in compozitie. Am pus marar, sare, piper, un ou si un albus batute cu 2 linguri de smantana. A iesit o compozitie cremoasa. 


Am pus foaia de aluat intr-o tigaie de teflon de 24 cm. Am turnat compozitia in tava. Am presarat parmezan ras. 


Am adus marginile inauntru. Le-am dat cu galbenusul amestecat cu 2 stropi de lapte. 


Tarta a stat la cuptor 25 minute la 175 grade. Am verificat daca e coapta si cu fuculita am facut gauri in compozitia din mijloc ca sa iasa aburul. Apoi am mai lasat-o 10 minute la 160 grade. 


Noi am servit-o cu smantana. E delicioasa si rece. 


Ema 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu