marți, 23 decembrie 2014

Craciunul handmade in familie - activitati cu copiii

Activitati de tinut copiii ocupati in vacanta - decoratiuni de Craciun sau de iarna.

Anul trecut am realizat ornamente pentru pom din scortisoara. Miroase minunat in toata casa. Ornamente cu scortisoara


Si tot anul trecut am realizat decoratiuni din lana stralucitoare. Au iesit pufoase si tare dragalase: Ornamente din lana


In grupul de mestereala am aflat insa si de alte cateva idei dragalase de realizat iarna. Iata-le:

Laura Dumbrava ne propune pe site-ul ei Fabricuta De Idei mai multe deocratiuni si mestereli de Craciun. Toate sunt frumoae, iar azi am ales un om de zapada pe care l-a realizat cu fetita ei de 4 ani: Omul de zapada. Au lucrat cu un sablon cu fulgi si floricele, cu acuarele si pasta strucutrata. E un proiect ce le arata copiilor cum sa imbine diferite tehnici. Minunat!


Georgiana Boian are pe pagina sa figurine dragalase din ipsos: Figurine de ipsos Acestea pot fi pictate si atarnate in brad. Sau le puteti adauga un magnet si posta pe frigider. Si fetita mea a realizat la scoala asemenea figurine si a fost tare mandra. Figurinele de ipsos necesita insa putina atentie la detalii.


Coronite de Craciun - daca doriti una mai haioasa, puteti viziona filmul tutorial de pe blogul Renatei Severineanu,  Adelina Designs. Sunt din tulle si nu par greu de realizat si sigur ii vor incanta pe copii. Iata aici tutorialul Decoratiuni de Craciun. Puteti face una in forma de Mos Craciun sau una in forma de ren. 


Ce alte materiale mai puteti folosi pentru decoratiuni usoare de Craciun? Coca din faina, apa si sare, carton, hartie colorata, tuburi de la hartia igienica, resturi de lana, margele. Mie imi place sa pun pe masa cat mai multe materiale si sa las copiii sa isi foloseasca imaginatia. 

Daca aveti obiecte realizate cu copiii, lasati un comentariu cu ideile voastre.

Ema 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu