duminică, 21 decembrie 2014

Costum de pinguin

Daca aveti nevoie de un costum de pinguin, indrazniti sa faceti unul. E simplu. Va ajut cu indicatiile mele.


Caciula - o caciula crosetata, neagra. Am crosetat urechi, in jos, pentru ca stiam ca pinguinul va dori sa poarte caciula si dupa ce se termina spectacolul. Am crosetat cu alb 2 cercuri mari si cu negru 2 cercuri mai mici pentru ochi. Ciocul portocaliu.


Le-am cusut pe toate. Mai intai cercurile albe, apoi ciocul si la sfarsit cercurile mici si negre pentru a le putea pozitiona corect. Ciocul se coase peste cercurile albe.


Burtica pinguinului - Am folosit 2 tricouri: unul negru si unul alb. Cel alb e un tricou ce a ramas mic pinguinului si mi s-a parut potrivit sa il reciclez.


Pentru ca nu am vrut sa tai tricoul alb, am pliat marginile spre inauntru si le-am fixat cu bolduri. Picioarele au fost croite din fetru portocaliu. Le-am cusut pe margine si le-am atasat sub burtica.


Am cusut totul cu o cusatura simpla.


Total de munca - vreo 5 ore.


 Pinguin fericit la spectacol, mandru de costumul sau.


Ema 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu