marți, 4 februarie 2014

Budinca de taietei cu fructe confiate

Am vazut la o emisiune culinara un preparat indian, dulce: paine de Vermicelli. Am cautat pe net sa vad cum se face, dar primele retete ce mi-au aparut erau sarate, nu dulci. Asa ca am inventat eu reteta aceasta cu ce aveam prin dulap.



Ingrediente: jumatate pachet taietei, 1 ou, 4 linguri de mar ras, fructe confiate (afine, merisoare, samburi de caisa, papaya, ananas), unt, zahar, zahar vanilat, rom, coaja de lamaie, pesmet, sirop de mere concentrat, frisca

Cum am facut:
1. Am fiert taieteii si i-am scurs. I-am lasat la racit.
2. Am amestecat taieteii cu zahar, zahar vanilat, rom, coaja rasa de lamaie, marul ras, 1 ou si fructele confiate.
3. Am uns tava cu unt si am tapetat-o cu pesmet.
4. Am turnat taieteii in tava si deasupra am pus cubulete de unt si 3 linguri de sirop de mere concentrat.
5. Am lasat la cuptor la foc mai mic vreo 30 minute.
6. Noi am servit cu frisca.


Sa-mi spuneti daca v-a placut.
Ema

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu