duminică, 24 noiembrie 2013

Castelul Bran

Si am fost la Bran. La Castelul Bran. Ne-au placut toate momentele: drumul pana acolo, cazarea, vizita la castel...


Castelul e impresionant. Sta acolo sus de tot - mi se pare extraordinar cum a fost construit. Cine mai construieste azi castele? Doar copiii.


Inauntru totul e mic, foarte mic: toate camerele sunt joase, coridoarele intortocheate si inguste, treptele nesigure. Exista si un pasaj secret. Poti vedea camera reginei, dormitorul regal, camera de servit masa..., coroana ...




Pe fetita mea au impresionat-o armurile. I-am povestit cat sunt de grele si ce dificil era pentru cel ce le purta sa se miste in ele. Tati i-a spus tot felul de detalii tehnice despre arme, armuri, tehnici de lupta...


Totul e frumos. Intri in alta lume. Tot timpul ne-am zis unii altora: Iti imaginezi ca pe aici mergeau soldatii? iti dai seama ca aici statea regina si citea?


Ne-am cazat la Complexul Wolf din Bran. 4*. Foarte frumos. Camera a fost una cu 3 paturi, al treilea pat fiind la etaj.



Hotelul are piscina, sauna, masaj ... tot felul de facilitati. Micul dejun cu bufet suedez a fost super.


Iar privelistea de la balconul nostru era extraordinara: o vale larga, colorata de toamna, cu un parau clipocind. vara trebuie sa fie extraordinar!!


Vacanta placuta si voua.

Ema 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu