duminică, 17 februarie 2013

Supa de chimen

Daca ati sti cate retete am citit! Copilul gripat a cerut expres ca supa sa fie de chimen. M-am gandit ca e o idee chiar buna: o supa buna de ... boala. Dar m-am potolit repede, deoarece cele mai multe retete aveau ceva ce nu-mi placea si care nu se potrivea cu ... boala: oua, faina prajita, ceapa prajita...



Asa ca am facut o supa cum m-a dus pe mine capul. Am infierbantat putin chimenul in tigaie (fara ulei!) - asa am vazut la TV ca i se accentueaza aroma. Apoi l-am pus la fiert in apa. Cu sarea am fost zgarcita, dar tot am pus putin. Apoi o ceapa intreaga, un morcov, un patrunjel radacina. Dupa ce au fiert toate, am pasat legumele, am strecurat supa sa nu aiba seminte, am pus piureul de legume inapoi si i-am mai dat un clocot. Am desfacut o lingura rasa de faina in apa rece (sa nu fie cu cocoloase) si am strecurat amestecul in oala. Iar un clocot.

Merge cu paine prajita in cuptor (fara ulei,unt). Copilul gripat a mancat si a zis ca e super buna. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu