vineri, 25 mai 2012

Papucei crosetati - Ciocolata cu capsuni - tipar

       Daca doresti o pereche de papucei ca acestia, ii poti cumpara chiar aici. 


Asa mi-a placut mie sa-i numesc, deoarece am folosit culoarea maro, asemeni ciocolatei, le-am facut o margine roz si le-am atasat o fundita roz. Daca in poze par putin mai mari este pentru ca intr-adevar sunt mai mari - cred ca pentru marimea 38.


Iata cum se fac:

r1 - lantisor cu 5 ochi, unesti cu punct alunecat si formezi un cerc
r2 - 8 picioruse simple direct in cercul format
r3 - 2 picioruse simple in fiecare ochi
r4 - 1 piciorus simplu in primul ochi, 2 picioruse simple in al doilea si repeti pana la capat - obtii 24 ochiuri
r5 - repeti randul 4
r6 - 1 piciorus dublu in fiecare ochi
r7 - r15 - cate un piciorus dublu in fiecare ochi, lantisor cu 1 ochi si intorci lucrul




Masori pe picior sa vezi daca trebuie sa mai crosetezi varful papucelullui. Daca nu, atunci:

r 16 - picioruse duble in 26 de ochi (in mijloc sa-ti ramana 8 ochi), lantisor cu 1 ochi si intorci lucrul



r17 - piciorus dublu in primul ochi, 2 picioruse duble in urmatorul (inmultesti), picioruse duble in urmatoarele ochiuri, inmultesti in ochiul 25, piciorus dublu in ultimul ochi, lantisor cu 1 ochi, intorci


Alternezi randurile in care inmultesti pe margine cu cele in care nu inmultesti. Masori mereu pe picior ca sa stii cand ai ajuns la calcai. Eu am crosetat 13 astfel de randuri.
Cand ajungi la calcai, inchizi lucrul si unesti cele 2 parti - ori le cosi ori le unesti cu croseta cu punct alunecat.



Marginea roz: inserezi firul roz in spate, la calcai, si crosetezi puncte simple in fiecare spatiu pe care il gasesti in margine.



Atasezi o fundita roz.


Daca ai intrebari, lasa un mesaj.
Spor la lucru.

Ema 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu