miercuri, 14 iulie 2010

La zoo

La gradina zoologica, de Passionaria Stoicescu

Haideti sa va spun si voua:
nu prea mi-a placut la zoo
am vazut si ursi si lupi
dupa gratii; Cum sa-i pupi?
nu zambesc, nici nu se joaca
La-nchisoare cui sa-i placa?
Cel mai tare mi-a fost mila
de puiutul de camila
cu covrigi l-am imbiat
nici macar nu s-a uitat.
N-avea tata, n-avea mama,
nimeni nu-l baga in seama
Hai sa-l luam la noi la bloc
ca-n balcon e-atata loc!

Poezia acesta se potriveste atat de bine fetitei mele. Cand am fost la zoo, a fost atat de miloasa cu toate animalutele! Au impresionat-o toti puii si toate animalele mici, chiar daca nu erau pui. I-a fost teama de oi si lame, dar i-au placut magarusul si poneii. Si nu i-au placut leii; si nici tigrii; m-as fi asteptat sa fie impresionata, dar ... nici vorba. Dar s-a uitat cu mila la ursi si i-a compatimit ca stau inchisi. Saracii. Si testoasele au impresionat-o, mai ales ca erau multe multe si mici mici in bazinul lor. Dar la maimute nu ne-am dus; pentru ca mirosea oarecum... ingrozitor. Ce sa-i faci? Si ca oricarui copi i-a placut sa dea mancare la animale, mai ales popcorn; cred ca animalele de la zoo sunt satule de atata popcorn; toata lumea asta le da. Data viitoare cica sa le ducem friptura si salata. Ha ha ha. Treaba e serioasa; data viitoare ne-am dus nu cu friptura, ci cu paine si orez pentru porumbei; painea a mancat-o fiica-mea si orezul a scapat si s-a dus in gusulita porumbeilor, dar nu la cei de la zoo, ci la cei din parc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu