duminică, 27 iunie 2010

Tablou cu ciuperci


Contributia la crearea acestei opere de arta revine... pe din doua: o parte mie, o parte copilitei. Adica: eu ciopleam ciupercute din carton, fetita cioplea si ea dupa mine, ma mai corecta, mai decupa, mai aranja. La partea de lipit iar pe din doua: eu lipeam, ea tinea sticla cu aracet. Cand a fost vorba de colorat cotoarele de ciupercute ... am lasat-o doar pe ea: sa stie ca a muncit la proiect; asa ca a colorat cu carioca maro tulpinitele. Dupa aceea... am descoperit ca nu avem un fond potrivit; ne-am imbracat si fuga la magazinul de hobby&art (cine a facut magazinul asta, s-a gandit la toate): am cumparat fondul verde si niste ... sa zicem iarba pufoasa. Si uite asa, incetul cu incetul, a luat nastere inca un tablou in camera copilului. A! era sa uit: baza e din polistiren, am lipit tabloul de perete cu guma arabica si pentru contrast am lipit fluturele acela galben in colt.
Opera nu e de vanzare, dar PRIMIM COMENZI!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu