marți, 20 august 2013

Cum sa faci invitatii

Cum sa faci invitatii sau felicitari intr-un minut. Pentru ca de multe ori esti in mare graba si descoperi ca iti lipseste o felicitare. Eu am intotdeauna la indemana carton pentru felicitari gata taiat si plicuri colorate, iar recent mi-am cumparat stickere cu figurine si cuvinte.


Lipesti cuvintele acolo unde doresti: Invitatie, La multi ani, Felicitari etc. La magazinele de hobby gasesti o multime de stickere: colorate, stralucitoare, cu tot felul de inscriptii.


Adaugi o figurina, un detaliu. Pentru invitatiile pentru ziua de nastere a fetitei mele am adaugat flori, prajituri, baloane...



Ei i-au placut mult deoarece erau argintii.



Mie imi plac plicurile colorate. Sunt vesele, originale. Iti mai ramane sa scrii in interior mesajul sau urarile.


Cat timp ti-a luat?
Ema 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu