sâmbătă, 31 martie 2012

Placinta cu branza si visine

Imi place sa fac in weekend ceva bun si dulce. Nu prea ma pricep la prajituri, dar placintele imi ies. Iata aici o placinta foarte simpla si relativ usor de facut:

Ingrediente: jumatate pachet foi de placinta, o cutie branza cu smantana, un ou, 5-6 linguri de zahar, 2 linguri de gris, vanilie, rom, coaja rasa de lamaie, margarina, faina alba, visine congelate



Cum se face: am amestecat branza cu zahar, ou, rom si vanilie, coaja rasa de lamaie si gris. Am decongelat visinele, le-am stors de suc si le-am pudrat cu faina ca sa se absoarba apa. Am pus in tava hartie de copt, apoi am inceput sa asez cate o foaie pe care am uns-o cu margarina topita. Am facut un strat cu 4 foi. Apoi am pus un strat de branza si din loc in loc am asezat visine. Apoi am asezat iar 4 foi (pe fiecare am uns-o cu margarina) si iar branza si visine. La sfarsit inca 4 foi de placinta. Am taiat placinta cu cutitul in patratele, apoi am uns cu margarina topita si am presarat putin zahar. A stat la cuptor la foc mic aproximativ 35 minute. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu