duminică, 5 decembrie 2010

Piept de pui cu sparanghel

Eu va zic reteta, da unii dintre voi veti spune ca ... nu aveti cum sa o faceti. Pieptul de pui e unul obisnuit (habar nu am daca e organic - e de la magazin), iar sparanghelul e si el unul obisnuit, congelat, la 1$ si ceva punga. Spun sparanghel obisnuit pentru ca dupa noua mea teorie se incadreaza pe lista alimentelor scumpe in Romania si ieftine in America; si proaspat nu depaseste mai mult de 2$. Pieptul de pui are pe el ceva condimente (la nimereala), dar are si ceva SUPER: e usor afumat (adica atunci cand l-am facut la gratar am pus acolo si o punguta cu lemne aromate - care se vand la orice mall, speciale pentru gratar). Sparanghelul e decongelat si gatit (conform instructiunilor de pe pachet) - vreo 5 minute la microunde. Moturile albe sunt mujdei de usturoi cu smantana. Si gata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu