duminică, 21 martie 2010

Chiftelute de peste

Am indraznit sa fac, pentru prima data, chiftelute de peste; am vazut initial o reteta la TV si rezultatul arata asa apetisant, incat ... am procedat intocmai. De maaaaaare ajutor mi-a fost mixerul; altfel ... n-as fi reusit.
Ce am folosit: 3 bucati file pangasius, ceapa verde, un cartof, cam o jumatate cana de faina, un ou, marar mult mult, usturoi verde, sare +piper+cimbru
Cum am facut: am fiert bucatile de peste si le-am lasat sa se raceasca; apoi le-am pus in mixer si am adaugat, aleator si cum mi-a venit in minte ceapa si usturoiul taiate marunt, cartoful dat pe razatoare si scurs, mararul acela mult, sare si piperul, cimbrul din ghiveciul de pe balcon; am amestecat, apoi am pus oul si treptat faina. Inainte sa pun faina am gustat; ma gandeam ca mai trebuie sare; dar nu, insa amestecul - un fel de pasta de peste, nu? - era atat de gustos!!! ca l-am fi mancat asa. Apoi am prajit chiftelutele (pentru ca amestecul e totusi moale, nu pot forma chiftele cu mana, asa ca le-am pus la prajit cu lingura) si le-am pus la scurs pe prosop de hartie.
Garnitura: cartofi natur, din aia vechi, n-am avut noi , cu mujdei de usturoi verde-verde. Suupeeeeeer! Chiftelutele sunt mai pufoase si mai moi decat cele din carne de porc sau pasare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu