vineri, 10 mai 2019

Cum iti promovezi magazinul Etsy - 5 retele sociale

Daca ti-ai deschis un magazin pe Etsy si ai listat deja cateva produse, incepe sa il promovezi. daca nu ai un magazin deschis dar te gandesti la acest lucru, incepe de la linkul urmator pentru a primi primele 40 de listari gratis: AICI link. 

Cum iti promovezi magazinul Etsy

Nu trebuie sa te gandesti ca promovarea te va costa niste bani. Poti investi, desigur, in promovare pe diferite cai de metiatizare si socializare, dar incearca mai intai variantele gratis. Regula de baza este sa fii consistent, sa postezi mereu pe retelele de socializare de exemplu. Iata mai jos cateva retele de socializare unde te poti promova: 

1. Pinterest - Pinterest e o platforma social media care functioneaza ca un panou urias pe care tu prinzi pozele care ti-au placut pe net. Se numeste asa de la cuvantul din engleza PIN care inseamna ac. Adica prinzi cu acul poze frumoase, virtual, desigur. Smecheria este ca aceste poze sunt insotite, de cele mai multe ori de linkuri catre bloguri, siteuri, magazine virtuale. Oamenii isi salveaza lucrurile pentru mai tarziu. Pinterest functioneaza ca si Facebook: cu cat esti mai activ, cu atat esti mai popular. Organizeaza-ti niste foldere tematice (pe culori, pe anotimpuri) in functie de lucrurile pe care le vinzi. Urmareste alte profiluri. Foloseste cuvinte cheie in descriere, adaugand semnul # la inceput: #rochiedevara #jucariepentrucopii #magazinEtsy. Apoi, zilnic, salvezi aici articolele din magazinul tau Etsy - copiezi linkul de pe Etsy si in Pinterest alegi butonul cu semnul plus, rosu, din partea dreapta sus - Create pin. Urmezi pasii. Salvezi intr-un folder tematic. 

2. Facebook - Fa-ti o pagina pentru magazinul tau Etsy, invita oamenii sa ti-o aprecieze, posteaza de 2 - 3 ori pe zi lucruri din magazinul tau sau alte idei ce au legatura cu afacerea ta. 

3. Twitter - Desi are mai multa cautare in afara tarii, Twitter e de folos. Posteaza zilnic, foloseste hashtaguri, cuvinte cu # la inceput: #reddress. 

4. LinkedIn - O platforma de business, dar care functioneaza ca un Facebook. Iti faci o retea de oameni si postezi zilnic, interactionezi cu altii. 

5. Instagram - E foarte popular printre tineri. Pe Instagram nu poti posta linkuri, doar poze. In schimb, in bio, in profilul tau, poti pune linkul catre magazinul tau Etsy. Posteaza zilnic, de mai multe ori, poze cu produsele tale. Regula de aur pe Instagram este sa folosesti taguri - ai la dispozitie 30 de hashtaguri sa folosesti, alege pe cele ce se potrivesc afacerii tale. Daca realizezi produse handmade, atunci hashtagurile vor fi din acest domeniu. Dar si cele care descriu produsul tau: #handmadetoy #handmadejewelry #crochettoy #Fimoearrings. 

Spor la treaba. 

Ema 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu