marți, 29 noiembrie 2011

Salata de ton cu avocado

Salata de ton cu porumb am facut intr-o zi. E clasica. Azi nu am avut porumb. Am inlocuit cu avocado. Si mai bun. Conserva de ton, ceapa taiata marunt, avocado cubulete, putina maioneza, sare si piper. A, era sa uit: frunze de baby spanac pe care bucatarul cel mic a tinut sa le taie si sa le decupeze personal.  Asta a fost usor. Le-am pus impreuna si le-am rugat sa se poarte frumos unele cu altele. Nu au fost probleme. Mai greu a fost cu decoratul: fetita mea a avut o idee: sa facem flori. Cu ce? Cu maslinele alea care-i plac ei. Bine. Am taiat maslinele negre, fara sambure, felioare si ea a ornat. A facut flori. Apoi din feliile de paine ornate am facut o floare mai mare. Are si codita. Se vede? Codita ornata si ea. Dar stiti cum a fost la ornat? O felie pentru ornat, doua felii la ea in gurita. O felie pentru ornat si asta care e prea mica tot la ea in gurita.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu