marți, 29 noiembrie 2011

Cartofi copti cu amestec de branza si somon afumat

Provocarea saptamanii din grupul de gatit mi-a dat de ... gandit. Si m-am gandit sa gatesc ceva mai altfel cu obisnuitul cartof. Am studiat muuuulte retete. Am ales una: cartofi copti umpluti cu branza - si am adaptat-o la ce era prin frigider. Iata cum arata ei in varianta finala:



Ingrediente: 4 cartofi golden, mari si lunguieti, branza rasa (Four Cheese Mexican), crema de branza cu ceapa si ceapa verde, crema de branza si somon afumat, o felie de bacon, sare, piper, unt, lapte si cam atat. Crema de branza cu somon afumat e o MINUNATIE !


Nu a fost greu deloc. A durat putin mai mult, dar au fost gata pentru cina. Am fiert cartofii intregi, in coaja, in apa cu putina sare. Nu i-am fiert de tot; au ramas putin tari in mijloc. Dupa ce s-au racit, i-am taiat in doua pe lung si cu o lingurita am scobit si am scos miezul. Miezul l-am facut piure cu unt si lapte. Apoi l-am impartit in 3. O parte am amestecat-o cu branza cu ceapa si putina branza rasa. A doua portie am amestecat-o cu pasta de branza si somon. Ultima portie am amestecat-o cu felia de bacon taiata marunt. Am umplut cartofii si i-am dat la cuptor vreo 30 minute la 175 grade C (350 grade F).


Au fost buni. Super. Cel putin cei cu somon... ! S-au terminat primii. Dar copilita mea ce a facut?! A scormonit prin cartoful cel cu somon, a mormait ca ursul si a zis ca-i buuuun. Mai facem. Spor la cartofarit si voua.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu