sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Prepelite la cuptor

Cand le vezi nici nu poti crede ca ai putea sa te saturi cu ele. Dar am cumparat prepelite de la magazinul mexican: $ 6.00 pentru 6 prepelite mici cat pumnul. Ei, putin mai mari, ca dupa ce s-au dezghetat li s-au intins picioarele.


Dupa ce am rascolit internetul in cautare de retete ... am decis sa le fac, prima data, cat mai simplu - ca sa stim ce mancam si ce gust au. Le-am asezat frumos in tava, le-am uns cu mujdei si le-am invelit in bacon. Am gasit o reteta cu struguri - data viiotare - suna interesant.



Poza cu dumnealor in farfurie nu am - s-au mancat repede.




Au stat la cuptor vreo 30 minute la 350 grade F. Au fost bune. Mici si bune. Au un gust .... aparte, de prepelita, desigur. Garnitura: cartofi copti si Salata cu naut si avocado (click pe titlu pentru reteta).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu