luni, 20 decembrie 2010

Christmas cinnamon decorations

O prietena (multumim Maria!) ne-a invatat sa facem niste podoabe de pom din scortisoara. Toata afacerea miroase nebuneste inca de la inceput. Se amesteca un tub de scortisoara macinata, cam 80g, o cutie-doua de sos de mere - 110g (nu stiu cu ce se paote inlocui, dar cred ca merita incercat - sosul de mere arata ca un ... sos de mere - Ha Ha Ha - ca o dulceata fina) si 2-3 lingurite de aracet. Se framanta amestecul pana se face o coca. La inceput se face mai greu, drept pentru care m-am apucat si am picurat ceva apa. Hai ca a iesit si asa, desi Maria a spus NUUUUUUUUUUU apa !! Apoi se intinde coca si se decupeaza forme cu formele de prajituri (noi am folosit formele de la plastilina). Am spus ca mirosea nebuneste?! Pfuuii!! A Craciun, ce mai. Le-am dat o gaura mica folosind un bat de frigaruie. Si le-am lasat la uscat pana a doua zi. Trebuie sa recunosc: am trisat cu uscatul, adica am grabit procesul si am mai pus tava cu decoratii si prin cuptor, la caldura domoala. A doua zi le-am decorat cu glue sclipitor. Trebuie sa mentionez: a participat toata familia la decorat: mama, Beba si tati. Fiecare cu viziunea lui. Copilul a avut o viziune proprie despre cum se aplica, funny, glue sclipitor - abia il descoperise si dupa ce am terminat scortisoarele, a decorat si niste scoici cu guguloaie mari de glue stralucitor, ca sa fie mai frumoase.
Spor la treaba si voua ca acusi e Craciunul.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu