joi, 20 mai 2010

Chiftelute marinate


Reteta acesta e cu ingrediente prestabilite, ca sa zic asa, si cu inca alte cateva gasite prin frigider. Upgrade. Cantitatile sunt aproximative:


Chiftelute: 600 g carne tocata de pui, spanac congelat, un ou, un morcov ras, sare, piper, ceapa verde, marar, patrunjel, usturoi tocat. Am amestecat toate ingredientele; la gramada; o imbunatatire a facut fetita mea Eliza, care a amestecat mai bine decat mine. Apoi am luat cu o lingura muiata in apa rece cate putin amestec, am format o parjoala si am prajit in ulei.

Sos: o cantitate generoasa de bulion indoit cu apa, o rosie decojita si taiata cubulete, ceapa verde tocata mai marunt sau mai mare, cum s-a nimerit, iar morcov ras, patrunjel, usturoi felioare, o frunza de dafin, 3 lingurite de zahar, sare, cimbru, 0 lingura otet balsamic (iubesc pur si simplu otetul balsamic). Am amestecat ingredientele astea multe si le-am lasat sa dea un clocot, apoi am strecurat in sos, usurel, chiftelutele si am mai lasat sa dea un clocot.

Aceasta e una dintre mancarurile mele preferate; mi-a placut intotdeauna gustul dulce-acrisor al sosului; era mancarea mea preferata in copilarie, alaturi de ciulama de pui si ciuperci cu sos de smantana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu